mandag den 22. december 2008

Facebookfjender!

Kulturkampen bliver hård, benhård, K.M. Guldager har i nat slettet mig som ven på Facebook!

DOKUMENTATION:
Besked på min "wall" fra min Facebookven Rikke Villadsen:

min news-feed melder Lars har skrevet på Katrines væg, og SE det ville da måske endelig være et indlæg der havde mere substans og større almen interesse end de fleste vage rygklapper-bla-bla-indlæg. MEN jeg kunne ikke finde indlægget, slettet?
Hvis facebook skal have et nytårsløft, og bevæge sig udover det der venne-gnideri, kunne man starte her: vægkulturdebat NU!
(Skriv det lige igen, venligst igen, Lars og god jul)
Svar fra mig på Rikkes "wall":
Åbenbart slettet besked (jeg er i løbet af natten også blevet slettet som ven) på Katrine Marie Guldagers wall: Kære veninde. Øvelse i selvdisciplin: Lad være at læse min blog og tirsdagens WA. Kærlig hilsen.

Gad vide om hun læste min besked, før hun slettede den, når hun nu, som det fremgår af JP, ikke læser, hvad jeg skriver? Men jeg vil gerne anbefale jer andre at læse aversionen på tirsdag, den er fuld af oprigtig ros til Katrine, og nogle af jer andre kan måske, lynhurtigt, før hun opdager noget, videregive den til hende, rosen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar