søndag den 23. november 2008

At have formater mindst

Håbløst mindre og herligt lille

Jeg er så glad for det bittelille format på min bog Alfabeter fra Pluto - som en pressemeddelelse fra Borgen meddeler mig allerede ER udkommet, det gjorde den allerede forrige lørdag, da jeg stod og råbte op fra den på Bogforum, ergo har den været totalt fredløs lige siden, uden at nogen, hverken boghandlere eller kritikere eller MIG'er, har opdaget det - 18, 2 x 12,8 cm, valgt af chef-alfabet-designer Malene Kyed er det sgu et kvikt format, min mindste bog nogen sinde, altså rent formatmæssigt, og den passer så fint, svupidup, ned i en jakkelomme, jas faktisk passer 2 eksemplarer så fint, svupidup, ned i en jakkelomme, og ikke at forglemme: OP af en jakkelomme!

Men hvad er der sket med hæderkronede, nej jeg beholder tastfejlen: hæderkornede Rolling Stone, der med nr. 1064, Barack Obama killer-smilende på coveret, er gået fra flappet hippie-monstrøsitet til fuldstændig ordinær Alt for damerne-format, det ser horribelt forkert ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar