fredag den 12. juni 2009

Klapperslangeafklapsning

Silver Tongue In Cheek

Oprindelig formulering i første afsnit af anmeldelsen i dagens WA af Morten Søndergards må sort dreng dø ren?:

et nær-nonsensisk, turbo-manisk ORDFLIP. Som jeg har meget svært ved ikke at gå 100 % ind for, fordi han [MS] i stedet for at være flov over sølvtungens faktum, caster den som klapperslange på et dansegulv, turnerende kroppen i stedet for omvendt, around and around.

Klip fra mailudveksling med Pilestræde denne mandag:

(...) jeg skal nok lade være med at insistere, men man skal jo forestille sig en mand på hovedet turnerende rundt PÅ den (sølv)tunge, som før var i kroppens (og hovedets) vold - over and out cold!/ kh/ jeg ser på det!

Endelig formulering i andet afsnit af anmeldelsen i dagens WA af Morten Søndergaards må sort dreng dø ren?:

et nær-nonsensisk, turbo-manisk ORDFLIP. Som jeg har meget svært ved ikke at gå 100 % ind for, fordi han [MS] i stedet for at være flov over sølvtungen sætter den i obskøne omdrejninger som snarere en kviksølvtunge (i et Rolling Stones-logo!).

Og nu hjemsøger den mig dagligt, disco-sølvslangen, jeg håber denne blogpost hjælper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar